نحوه محاسبه نرخ ساخت هر اسلاید پاورپوینت به چه صورت است؟

با توجه به اینکه ساخت اسلاید پاورپوینت یک کار سلیقه ای است و نوعی هنر محسوب میشود، ارزش گذاری برای یک کار هنری، به صورت یک نرخ ثابت کاری نادرست می باشد زیرا یک هنرمند تجربه و تخصص سالها مطالعه و تمرین را در اجرای یک اثر به کار می برد. اما از آنجا که اکثر مشتریان ، دنبال دانستن یک نرخ تقریبی از ساخت اسلاید پاورپوینت هستند ما چند سطح متفاوت ساخت پاورپوینت را معرفی نموده و هزینه تقریبی هر اسلاید در این نوع را اعلام می نماییم.

قیمت هر اسلاید پاورپوینت،نرخ هر اسلاید پاورپوینت، تعرفه هر اسلاید پاورپوینت، هزینه هر اسلاید پاورپوینت

هزینه ساخت هر اسلاید ساده پاورپوینت:

اسلاید ساده پاورپوینت، فقط شامل انتخاب یک یکگراند مناسب و تایپ متن مورد نظر در آن اسلاید و تنظیم فونت و سایز آن می باشد. ساخت این نوع اسلاید پاورپوینت ، از عهده هر انسان مبتدی آشنا به ICDL بر می آید و بنابراین نرخ کمی دارد.

هزینه ساخت هر اسلاید پیشرفته پاورپوینت:

ساخت اسلاید پیشرفته پاورپوینت ، مستلزم داشتن تسلط کافی به محیط و امکانات پاورپوینت می باشد و فقط آشنایی با تایپ و تنظیم فونت، به تنهایی کافی نیست. بنابراین در مقایسه با نرخ ساخت اسلاید ساده پاورپوینت، دارای قیمت بیشتری می باشد.

 هزینه ساخت هر اسلاید حرفه ای پاورپوینت:

ساخت اسلاید حرفه ای پاورپوینت، شامل آشنایی کامل با امکانات پاورپوینت و موضوع مورد ارائه می باشد، یعنی برای انجام پاورپوینت حرفه ای، آشنایی با موضوع مورد بحث بسیار مهم است. به عنوان مثال، جهت تهیه پاورپوینت دفاع پایان نامه، میبایست یک شخص مرتبط با رشته تحصیلی مورد نظر این کار را انجام دهد و بنابراین یک کار تخصصی محسوب شده و قیمت آن نیز متفاوت خواهد بود.

هزینه ساخت هر اسلاید فوری پاورپوینت:

از آنجا که بعضی دانشجویان یا مشتریان گرامی، وقت کافی جهت تهیه پروژه پاورپوینت را در اختیار ما نمی گذارند و جهت تحویل کار بسیار عجله دارند، همکاران ما موظف به اضافه کاری خواهند بود. در این شرایط، هزینه ساخت هر اسلاید دوبل محاسبه خواهد شد.

جهت سفارش پاورپوینت و یا تایپ آنلاین کلیک کنید

جدول قیمت و هزینه ساخت و سفارش پاورپوینت -> تعرفه پاورپوینت

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا

کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات سفارش انجام پاورپوینت را از ما درخواست نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *