انجام پاورپوینت رشد جمعیت و صنعت و بحران کم آبی

پاورپوینت بحران کم آبی در 48 اسلاید انجام شده و توسط دانشجوی دکتری رشته مدیریت منابع آب ثبت سفارش داده شده است.

با توجه به رشد جمعیت و صنعت در سال های اخیر، و استفاده بی رویه از منابع آب توسط جامعه و صنعت، بحران کم آبی گریبانگیر بسیاری از کشور ها شده است تا حدی که قرن 21 را قرن استرس آبی یا استرس هیدرولوژیک نام نهاده اند.

سفارش انجام پاورپوینت رشد جمعیت و صنعت و بحران کم آبی

بنابراین مدیریت صحیح منابع آب و استفاده بهینه از منابع آب جهت مصارف خانگی، صنعتی، کشاورزی و همچنین تصفیه و بازیافت پساب ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

کاربرد تکنولوژی در مدیریت بحران کم آبی

یکی از راههای کنترل مصرف آب استفاده از تکنولوژی غشایی و خاصیت اسمز می باشد.
تکنولوژی غشایی که شامل اولترا فیلتراسیون، نانو فیلتراسیون، میکرو فیلتراسیون و اسمز معکوس می باشد، قادر به حذف
آلودگی های آلی، معدنی و میکروبی آب بسته به نوع و مقدار آن ها می باشد. اسمز معکوس با کارایی باال به عنوان قابل اعتمادترین گزینه برای تصفیه و شیرین سازی آب های بسیار شور و پساب های مختلف طراحی و استفاده می شود.

مروری بر تحقیقات گذشته در پاورپوینت بحران کم آبی
یکی از روش های افزایش بازده سیستم امسز معکوس، استفاده از سیستم های RO با تغییر پذیری زمانی است.
اسمز معکوس ناپیوسته به دو روش انجام می گیرد:

1- با استفاده از مخزن خوراک تحت فشار

2- مخزن خوراکی مجهز به مبدل فشاری.

مقایسه انرژی مصرفی مورد نیاز برای نمک زدایی به روش های مختلف اسمز معکوس

بازده انرژی به صورت نسبت حداقل کار انجام شده به کل کار است. وقتی ظرفیت نمک زدایی افزایش می یابد، انرژی
مصرفی فرآیند RO در حجم محصول بسیار است. ساخت این پاورپوینت گامی در جهت ارائه این تکنولوژی و پرزنت افرادی است که در زمینه منابع آب و مدیریت بهینه آن فعالیت می نمایند.

مجموعه پاورپوینت آوا مفتخر است پاورپوینت بحران کم آبی را انجام داده و در اختیار علاقمندان به این موضوع قرار دهد.

برای ساخت پاورپوینت دانش آموزی با ما تماس بگیرید.

5 پاسخ

  1. از پاورپوینت میشود برای کنفرانس در مدرسه دانشگاه یا ارائه یک طرح و پروژه استفاده کرد برای مثال اگر بخواییم کنفرانس در مدرسه رو مثال بزنیم باامکاناتی که درپاور پوینت هست میشود مطالب را جالبتربه دانش آموزان نشان داد و توجه انهارا بیشتر به مبحث جذب کرد..در پاورپوینت میشود ویدیو و تصویر و نمودار و اکثر امکاناتی که در سایر شاخه های آفیس هست را به کار برد و علاوه بر انها پاورپوینت امکانات ویژه دیگری چون انیمیشن و افکت و اسلاید شوهای جالبی دارد.

  2. استفاده از سرتیترهای مهم و مفهومی در مورد بحران کم آبی و نحوه مدیریت آن و ارائه راه کار های جلوگیری از آن در پاورپوینت از رعایت نکات ضروری می باشد. بهتر است توضیحات مربوط به هر سرتیتر مختصر بوده و هنگام ارائه توضیحات بیشتری بیان شود. استفاده از مطالب مربوط به موضوع کم آبی در صنعت ایران و جهان به گونه ای که مفهوم و منظور و نتیجه گیری بیان شود. استفاده از تصاویر و حتی مستندهای کوتاه برای روش های مدیریت و جلوگیری از کم آبی ایده های جالب و جذب کننده برای شنوندگان و بینندگان ارائه خواهد بود.

  3. استفاده از تصاویر با کیفیت و شیوا مسلما بر گیرایی مخاطب نسبت به پاورپوینت ارائه شده می افزاید و همین امر مخاطب را تشویق می نماید تا پایان ارائه با شخص ارائه دهنده همراه باشد.. همچنین استفاده از کلمه پاورپوینت قبل از عنوان غالبا غیر ضروری بنطر میرسد و امری اضافی می باشد که استفاده نکردن از ان بیشترتوصیه میشود.

  4. یکی از مهم ترین اصول ساخت پاورپوینت حرفه ای این است که اسلاید ها باید به گونه ای طراحی شوند که در هر دقیقه از ارائه، 1 یا 2 اسلاید بیان شود. نه کمتر و نه بیشتر. پس تعداد اسلاید ها در این قسمت اندکی بیشتر از حد معمول است. همچنین در تهیه این پاورپوینت می توان متن کمتری به کار گرفته شود و بجای آن از کلیدواژه ها استفاده گردد تا تاثیر بیشتری در مخاطب بگذارد و جذاب تر باشد.
    در اسلاید ها می توان برای بیان توضیحات، به جای استفاده از متن، از اسمارت ارت، جدول، نمودار و … استفاده کرد. این کار هم به اسلاید ها ظاهری حرفه ای تر می دهد و هم باعث جذب بیشتر مخاطب می گردد. همچنین دقت شود که رنگ زمینه و رنگ متن به اندازه کافی تضاد رنگ داشته باشند تا مخاطبان در دیدن و خواندن آن دچار مشکل نشوند. بیش از حد از تصاویر و انیمیشن ها نیز استفاده نشود زیرا مخاطبان را منحرف کرده و آزار دهنده خواهد بود. بهتر است در تهیه پاور پوینت از تصاویر مرتبط با موضوع و جدید استفاده گردد. هر اسلاید تنها یک موضوع را در برگیردو بهتر است که دو بخش و موضوع متفاوت در یک اسلاید قرار نگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *