کارآفرینی پشتیبانی سیستمهای کامپیوتری که busines model و busines planو تحلیل swot و تحلیل pestel در آن باشد.

این پاورپوینت شامل ۳۵ اسلاید تخصصی می باشد.

یک پاسخ

  1. کارآفرینی به فرایند خلق ارزش جدید (مادی یا معنوی) از طریق یک تلاش متعهدانه با در نظر گرفتن ریسکهای ناشی از آن اطلاق می‌شود. کارآفرینی اولین بار مورد توجه اقتصاددانان قرار گرفت و تمامی مکاتب اقتصادی از قرن ۱۶ میلادی تاکنون به نحوی کارآفرینی را در نظریه‌های اقتصادی خویش تشریح نموده‌اند. اهیت کارآفرینی، در طی سال های گوناگون دستخوش تغییرات بسیاری قرار گرفته و اندیشمندان متعددی به آن پرداخته اند.
    به عنوان نمونه ای از کارآفرینی در تجزیه و تحلیل PESTLE که قبلاً به عنوان تجزیه و تحلیل PEST شناخته می‌شد، چارچوب یا ابزاری است که برای تجزیه و تحلیل و نظارت بر عوامل کلان محیطی استفاده می‌شود که ممکن است تأثیر عمیقی بر عملکرد یک سازمان داشته باشد. این ابزار خصوصاً در هنگام راه‌اندازی کسب و کار جدید یا ورود به بازارهای خارجی بسیار مفید است.
    این روش اغلب در همکاری با سایر ابزارهای تجزیه و تحلیل کسب و کار مانند تجزیه و تحلیل SWOT و پنج نیروی پورتر برای درک دقیق وضعیت و عوامل داخلی و خارجی مرتبط مورد استفاده قرار می‌گیرد. PESTLE مخفف اختصاری است که به معنی عوامل سیاسی (Political)، اقتصادی (Economic)، اجتماعی (Social)، فنی (Technological)، محیطی (Environmental) و حقوقی (Legal) است.
    مدل کسب و کار چیست؟
    به زبان خیلی ساده، بیزینس مدل (یا همان مدل کسب و کار) برنامه‌ای است که شما برای پول درآوردن دارید!
    در واقع وقتی کسی خیلی صریح از شما می‌پرسد: “مدل کسب و کارت چیست؟” منظورش این است:
    “چه برنامه‌ای برای پول درآوردن داری؟”
    شاید این سوال خیلی کلی به نظر برسد، اما بد نیست بدانید که پشت این سوال، رشته‌ای از سوالات دیگر پنهان شده، که شما را به مدل کسب و کار می‌رساند.
    مطالب جامعی در رابطه با کارآفرینی در این موضوع موجود می باشد که برای تهیه پاور پوینت میتوان از مثال های واقعی و به نتیجه رسیده استفاده کرد و بوم کسب و کار آن ها را تجزیه و تحلیل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *