ساخت پاورپوینت آنلاین

بسیاری از سایتهای اینترنتی خدمات آنلاینی ارائه می دهند. به عنوان مثال بعضی از سایتها ساخت لوگوی آنلاین دارند. بعضی از سایتها تبدیل mp4 به mp3 و … را ارئه می دهند. سوال اینجاست آیا می توان ساخت پاورپوینت را توسط سایتهای آنلاین اتوماتیک و بدون هزینه انجام داد؟

ما در این مقاله به توضیح این مطلب می پردازیم.

ساخت پاورپوینت آنلاین

استفاده از google slide برای ساخت پاورپوینت آنلاین

گوگل اسلاید امکان ساخت اسلایدهای ارائه شما را به صورت آنلاین فراهم می سازد. بنابراین در صورتی که دسترسی به نرم افزار ساخت پاورپوینت را ندارید، می توانید از این ابزار برای ساخت پاورپوینت آنلاین استفاده نمایید. در هر صورت این روش اتوماتیک نیست و شما باید در ساخت اسلاید با گوگل اسلاید مهارت کسب کنید.

ساخت پاورپوینت به سبک پرزی

پرزی نمونه ای جذاب از ارائه می باشد که بسیاری از اساتید و دانشجویان به آن روی آورده اند. ارائه های پرزی حرفه ای تر و جذاب تر از مایکروسافت آفیس و گوگل اسلاید می باشد. ولی برای استفاده از تمامی امکانات پرزی باید اکانت خریداری نماییم و در ساخت پرزی آموزش ببینیم. بنابراین این روش نیز هزینه دارد و اتوماتیک نیست.

سایر نرم افزارهای ساخت اسلاید آنلاین

نرم افزارهای کامپیوتری و اپلیکیشن های موبایلی زیادی که با برنامه نویسی اندروید یا ios  جهت ساخت ارائه آنلاین تولید شده است که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارد. ولی هیچکدام اتوماتیک نیست و تخصص کاربر را لازم دارد.

نتیجه گیری :

تا سال 2022 هنوز هیچ سیستم اتوماتیکی به صورت رایگان امکان ساخت اسلایدهای آنلاین پاورپوینت را ندارد. بنابراین بهترین روش ساخت پاورپوینت، استفاده از نرم افزارهای مورد نظر و یا مراجعه به متخصصان ساخت پاورپوینت می باشد.

ما در مرکز آوا پروژه آماده ارائه کلیه خدمات پرزنت به شما مشتریان گرامی می باشیم. وقت خود را تلف نکنید و با ادمینهای این سایت تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *