خلاصه سازی و تهیه ی پاورپوینت و وردانجام پاورپوینت

ممکن است انجام پاورپوینت برای شما دشوار به نظر برسد و یا حتی با وجود اشنایی با نحوه انجام پاورپوینت ،  وقت کافی برای انجام پاورپوینت را نداشته باشید و ترجیح دهید که به صورت اماده پاورپوینت خود را تحویل بگیرید.

چگونه پاورپوینت بسازیم؟

کافی ست تنها با یک تلفن و سفارش انجام پاورپویت، فایل خود را در منزل و یا محل کار خود و از طریق ایمیل یا تلگرام دریافت نمایید.

چگونه  انجام پاورپوینت را سفارش دهیم؟

جهت سفارش انجام پاورپوینت می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته ،مطالب خود را برای ما ارسال نموده و پس از مدت زمان توافق شده،فایل پاورپوینت مورد درخواست خود را تحویل بگیرید.

در صورتیکه مطالب مورد نظر خود برای انجام پاورپوینت و سمینار را قبلا تهیه نموده اید میتوانید ان ها را از طریق ایمیل درج شده در سایت و یا  از طریق تلگرام و یا واتساپ شماره های درج شده در سایت برای ما ارسال نمایید.

اگر مطالب شما نیاز به حذف و یا تکمیل دارد نیز نگران نباشید.برای انجام پاورپوینت تکمیل مطالب و یا پیدا کردن تصاویر مرتبط را نیز به همکاران متخصص ما واگذار نمایید.

پس از ارسال مطالب خود و یا مشخص کردن دقیق موضوع و حجم فایل نهایی ،  بر اساس تعداد صفحات ورد و یا تعداد اسلایدها ، چهار نمونه کار برای شما ارسال می گردد.این نمونه ها هم اکنون در سایت نیز قابل بازدید می باشند.نمونه کارها در سه سطح ساده،معمولی ، نیمه حرفه ای و حرفه ای تهیه شده اند.و واضح است که بر این اساس که چه مقدار بر روی زیباسازی وطراحی اسلایدها کار می شود،قیمت های متفاوتی دارند.شما بر اساس اینکه چقدر ظاهر پاورپوینت برای کاری که مدنظر دارید برایتان اهمیت دارد،یکی از سطوح  انجام پاورپوینت را انتخاب می نمایید.

لازم به ذکر است که برای انجام پاورپوینت کارهای تجاری و یا تبلیغاتی نیز نمونه کار متفاوتی در نظر گرفته شده که در صورت تقاضا برایتان ارسال می گردد.این نمونه کار کاملا چشم نواز بوده و برای تبلیغات بسیار موثر می باشد.در انجام پاورپوینت کارهای تجاری صداگذاری با صدای گوینده ی رادیو انجام می شود.خانم و اقا.که هزینه ان جدا و به صورت دقیقه ای محاسبه میگردد.

همچنین اساتید محترم دانشگاه میتوانند انجام پاورپوینت از دروسی که می خواهند تدریس شود را به ما واگذار نمایند.

به عنوان مثال استاد محترمی که میخواهد در طی مثلا پنج جلسه یک کتاب را در قالب پاورپوینت تدریس نماید و وقت کافی و یا تسلط کافی به انجام پاورپوینت را ندارد میتواند تنها با تلفن از خانه و یا محل کار این کار را به کارشناسان متخصص و متعهد ما واگذار کند.به این صورت که نام کتاب و یا فایل پی دی اف کتاب مورد نظر را جهت خلاصه سازی و انجام پاورپوینت برای ما از طریق تلگرام و یا واتساپ ارسال نموده و فایل پاورپوینت مناسب جهت کنفرانس  پنج جلسه ای را پس از زمان مقرر شده دریافت نمایند.

براورد هزینه در این کار کاملا توافقی بوده و تحت تاثیر عواملی مانند تایپ مطالب،سطح کار مورد تقاضا و مدت زمانی که مشتری در اختیار ما قرار میدهد ، تغییر می کند.

انجام پاورپوینت نیازمند اشنایی و تسلط به این نرم افزار است و بدیهی ست که همه ی ما با  این نرم افزار اشنایی نداریم و یا اینکه با وجود مسلط بودن به انجام پاورپوینت ، وقت لازم و کافی برای این کار را نداریم.سپردن هر کاری به متخصص ان کار هم صرفه جویی در وقت است و هم این که ان کار به شکل حرفه ای در اختیار فرد قرار می گیرد.

مجموعه ی ما با بهره گیری از کارشناسان و متخصصین در امر نگارش پایان نامه،انجام تحقیق،ترجمه،تایپ و ساخت پاورپوینت میتوانند به خوبی نیاز شما را در این موارد برطرف سازند.مراحل ثبت سفارش انجام پاورپوینت و نحوه ی واریز مبلغ در بالا توضیح داده شده است.

محاسبه ی دقیق تعداد اسلاید ها قبل از تهیه و انجام پاورپوینت ممکن نیست.تعداد اسلایدها ی خروجی به سطح کار انتخابی شما بستگی دارد.در اسلاید با طراحی ساده و یا حتی معمولی میتوان تا صد و پنجاه لغت و یا حتی دویست لغت متن قرار داد اما در مورد انجام پاورپویت با اسلاید های نیمه حرفه ای و حرفه ای چون تصاویر متحرک و انیمیشین اسفاده می شود به تبع متن کمتر ی هم در داخل اسلاید قرار می گیرد.

به همین دلیل هنگام سفارش انجام پاورپوینت یک تخمین در مورد تعداد اسلایدهای خروجی زده می شود که البته بنا به تجربه معمولا درست حدس زده می شود و قیمت نهایی نیز پس از انجام پاورپوینت و اماده شدن فایل محاسبه می گردد.جهت ثبت سفارش انجام پاورپوینت ابتدا در حدود دو سوم مبلغ تخمینی از مشتری دیافت می شود.سپس سفارش قطعی محسوب شده و به دست کارشناس سپرده می شود.پس از اماده شدن فایل مبلغ نهایی به اطلاع دانشجو رسانده شده و پس از تسویه حساب فایل در اختیار مشتری قرار می گیرد.

بعد از تحویل فایل و ساخت پاورپوینت اصلاحاتی که به پاورپوینت مربوط بوده با کمال میل پذیرفته می شود.

سفارش پاورپوینت برای سمینار،جلسه ی دفاع ،تبلیغات و پرزنت ،تدریس و… را به ما واگذار نموده وضمن صرفه جویی در وقت خود از دریافت کاری بدون نقص ، زیبا و با کیفیت لذت ببرید.

انجام پاورپوینت مستلزم صرف وقت و حوصله بوده و ظاهر زیبای ان در جذب مخاطب بسیار تاثیر گذار می باشد.اشنایی با تکنیک های متحرک سازی و سه بعدی سازی تصاویر از تخصص همکاران می باشد .و هدف تمام مجموعه ی ما خدمت رسانی به موقع و بدون نقص به مشتری است.

جهت انجام پروژه های پکت تریسر اینجا

کلیک کنید.

همچنین شما می توانید خدمات سفارش انجام پروژه های پکت تریسر و خدمات سفارش پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام پایان نامه و خدمات سفارش پاورپوینت و خدمات سفارش تایپ و خدمات فروش پسته و خدمات تایپ آنلاین و خدمات سفارش ترجمه و خدمات انجام پروژه برنامه نویسی و خدمات انجام SPSS و خدمات برنامه نویسی اندروید و خدمات سفارش انجام پاورپوینت را از ما درخواست نمایید.

یک پاسخ

  1. روش ساخت:
    روی علامت ایجاد صفحه ی جدید ضربه زده ودر صفحه ی باز شده نوع صفحه را انتخاب نموده وشروع به کار می کنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *